sobota, 23 lutego 2013

Skrap zabawa na niebiesko :-)


Kolor wybrałam ja bo to jeden z moich ulubionych.
Prace jak zwykle okazały się bardzo fajne. Zapraszam do oglądania :-)

Maskotka - trudno nie zgodzić się z maskotkowymi kotami :-)


Abigail - w lekkim, powietrznym klimacie


Mika - myślę, że polowanie na niebieskie motyle ucieszyłoby każdego z naszych kotów


Amyszka - jak zwykle wysoko postawiła poprzeczkę 





Katzebemol  - chmurkowy i uroczy :-)


No i na koniec ja. Mój drogi mąż tak skutecznie odnawia nasz komputer, że od ponad tygodnia jestem bez dysku z danymi. Na tym dysku mam wszystkie zdjęcia i pliki. Musi go podłączyć ale ostatnio nie miał kiedy. Więc skrapek w moim wykonaniu trochę taki na szybko - z tego co miałam pod ręką. Mam nadzieję, że wybaczycie. Jeszcze trochę ten remont komputera potrwa to ja zwariuję...



PS. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam - jak coś to krzyczcie!

Następny kolor zadaje nam
i będzie to tajemniczy kolor
Cath Kidston

9 komentarzy:

  1. Niebieski kolor jest ładny i taki łagodny :-)
    Skrapki są extra i każdy jest taki jaki jest autor.
    Doskonale to odzwierciedlają :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie scrapki są fantastyczne!! :)))
    Jestem zachwycona! A na te niebieskie motyle sama bym zapolowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ślicznie tu u Ciebie Ewuś :-)
    Piękne wszystkie ! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne scrapki :) Ten twój pokazuje, że nawet ze skromnymi środkami można stworzyć coś wspaniałego :)
    Gin&PT

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajne scrapki! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę,że skrapki z każdym kolejnym wyzwaniem są coraz ładniejsze,taka różnorodność pomysłów,każdy oddaje charakter bloga.Jestem oczarowana, ale teraz kolejne wyzwanie, to dopiero będzie zabawa,bo "kolor" ciekawy się szykuje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne błękitne scrapki :-) Kostek zaprezentował się bardzo dostojnie ;-) Powodzenia z komputerem.

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)