środa, 9 listopada 2011

Kolejny obrazek :-)

Panna Kotka czeka na gościa
(z tego postu)



9 komentarzy:

  1. Uwielbiam wnętrza na obrazach - to najbardziej lubiłam w bajkach (i animowanych i tych papierowych), już gdzieś wspominałam o tym odcinku Reksia, gdzie było wnętrze budy. A szczególnie na takich obrazkach lubię okno, wieczór i światło lampki - i wszystko w tym Twoim obrazku jest :-))) Gdyby jeszcze tak można było tam wskoczyć i czekać na gościa razem z Panną Kotką :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja poproszę !!!! o książeczki dla dzieci z takimi ilustracjami, o... ! Twoje bajeczki dla grzecznych kotków + Twoje ilustracje to była by sama przyjemność czytać to dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna zabawa z tymi linkami. Pan Kotek i Pani Koteczka zabawowe. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę a ja się zastanawiałam czy wnętrze to dobry pomysł na tło dla Panny Kotki. Wilddzik od razu jak przeczytałam Twój opis mam w głowie pomysł na kolejny obrazek, będą wyklejanki wieczorem :-)
    Oluś w końcu chyba i do zilustrowania bajeczek dla grzecznych kotków dojrzeję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100% kobieta, jak moja Galisia :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna!!! Prawdziwa kobietka ;) Na zdjęciu wygląda zjawiskowo, a co dopiero na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda - panieneczka z niej :-) Ale w końcu kotki to ślicznotki :-)

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)