poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Zielono wokoło :-)

Od jakiegoś czasu nie za bardzo chce mi się siedzieć przy komputerze i mój blog przez to zamiera. Bo nie bardzo umiem go ogarniać przez telefon. W sumie też się nic specjalnego u nas nie dzieje. Marzec był męczący bo dużo godzin i hałas w pracy mnie dobijały. Po powrocie zazwyczaj padałam zmęczona i wegetowałam na kanapie. Ale powoli mam nadzieję nabiorę znowu sił tym bardziej, że wiosna jest coraz bardziej zielona.

Prawdziwie letnia sobota :-)




Deszczowy poniedziałek też ma swój urok :-)


Uwielbiam ten czas kiedy wszystko budzi się do życia. Tym bardziej cieszę się, że mieszkam na zielonym osiedlu i patrząc przez okno widzę drzewa a nie tylko sąsiednie bloki.


Wiosna wkracza też na balkon.
Wyrosły pierwsze posiane roślinki - pomidorki i koperek. 


Ale chyba najbardziej cieszą mnie szczęśliwe koty.
One też uwielbiają wiosenną pogodę i balkon.









1 komentarz:

  1. Zielono już u ciebie, a koteczki widzę ,że bardzo zadowolone ze świeżego powietrza :-)
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)