wtorek, 13 grudnia 2016

Ręki Dzieła Fest

W niedzielę zakończył się kiermasz Ręki Dzieła Fest. Przez te cztery dni w Kinie Nowe Horyzonty poznałam bardzo fajne dziewczyny, które tworzą przepiękne prace. Miałam okazję usłyszeć naprawdę miłe komentarze dotyczące moich prac. A także sprzedać coś niecoś :-) 
Szczególnie 10 grudnia było dużo ludzi ponieważ kino świętowało rozdanie nagród filmowych.


Dla umilenia czasu który spędziłam na kiermaszu szyłam sobie takie filcowe kociaki. Co najfajniejsze te własnie szyte potem trafiły do nowych właścicieli.


Kiermaszowa kocia ekipa



Zawsze pokazuję Wam zdjęcia moich kocich asystentów. Tym razem osoba, która mnie zawsze wspiera i mogę liczyć na jej pomoc czyli Karol. Przy kiermaszu też mi pomagał, wożąc, rozkładając, dowożąc obiady, dotrzymując towarzystwa. I przyciągając klientów :-)


3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że jesteście zadowoleni z kiermaszu.
    Myślę, że na wiosennym też będziecie.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te koty z filcu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te małe kotki w sam raz na choinkę :-)

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)