środa, 23 listopada 2016

Ręki Dzieła Fest 2016

Chciałabym Was serdecznie zaprosić na świąteczny kiermasz Ręki Dzieła Fest. Już po raz szósty organizuje go Fundacja Paliwo Artystyczne w kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu w dniach 3-4 oraz 12-13 grudnia. W tym roku będę tam także ja ze swoimi kociorzeczami. Przyznaję, że mam lekką tremę jako, że to mój pierwszy taki duży kiermasz. Będzie spora konkurencja i muszę sobie mocno tłumaczyć, że moje prace też pasują do takiej imprezy bo czuję się mocno nieprofesjonalnie patrząc na innych wystawców. Mam nadzieję, że wszystko wyjdzie dobrze :-)
Jeśli będziecie we Wrocławiu to serdecznie zapraszam w odwiedziny - moje stoisko będzie na pierwszym piętrze :-)

3 komentarze:

  1. Będzie dobrze :-)
    Szkoda ze mam tak daleko ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! Z Warszawy nam daleko a szkoda :( Kociaki super :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzmam za ciebie kciuki, niestety dla mnie za daleko :/
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)