piątek, 12 sierpnia 2016

Kiedyś tworzyłam bloga...

Już chyba nie mogę się uważać za blogerkę. Blog zarasta pajęczynami i pokrywa się kurzem. No cóż - jak zwykle lato. Ale niestety to nie wakacyjne wojaże czy plażowe lenistwo odciąga mnie od pisania. Od czasu jak dwa i pół roku temu zmieniłam pracę lato kojarzy mi się ze zmęczeniem. W mojej pracy jest tyle fajnych aspektów ale czasem mnie wykańcza. Tego lata wyjątkowo chyba dlatego, że urlop miałam w maju. Na facebooka czy instagrama łatwo coś wrzucić za pomocą telefonu i na to jeszcze starcza mi zapału. Do bloga muszę przysiąść przy komputerze i najczęściej już mi się nie chce.

czasem coś narysuję


a czasem jestem za bardzo zmęczona


czasem zrelaksuję się kolorowanką


 a czasem nic już nie pomaga


zawsze pocieszeniem są koty



4 komentarze:

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)