piątek, 18 grudnia 2015

Spanko, spanko

Kiedyś myślałam, że praca bibliotekarki to siedzenie w książkach. No i wpisywanie kto co pożycza. Jednak kiedy zacznie się obserwować biblioteki widać jak niesamowite to miejsca. Wydarzenia gonią wydarzenie - ciągle coś się dzieje. Bibliotekarze to raczej animatorzy kultury, którzy oprócz wypożyczania książek pokazują dzieciom i dorosłym jak ciekawy jest świat i jak wiele można zrobić. Kiedy patrzę na działania Biblioteki Brzeszcze jestem pełna podziwu. Tym bardzie, że to bardzo pro kocia biblioteka :-)

Po raz drugi zostałam zaproszona do bycia jurorem w kocim konkursie. Tym razem tematem konkursu było "Spanko, spanko". A jak wiadomo koty to mistrzowie spania więc nie zabrakło cudownych zdjęć. Wybór nie był łatwy bo przecież jak wybrać tego najwspanialszego kota jak wszystkie są cudowne.

Zdjęcie pochodzi ze strony http://ok.brzeszcze.pl/konkurs-fotograficzny-2/

17 listopada odbyła się Kocia Gala. Zajrzyjcie na stronę biblioteki i zobaczcie jaka to była wspaniała impreza. Niestety zabrakło mnie na niej ale po pierwsze praca a po drugie dzielące nas kilometry nie pozwoliły mi dojechać. Zajrzyjcie koniecznie i obejrzyjcie konkursowe prace :-)

Zdjęcie pochodzi ze strony http://ok.brzeszcze.pl/kocia-gala/

Wiem, że piszę o tym wszystkim z dużym opóźnieniem. Jak widać po moim blogu ostatnio mocno go zaniedbałam. Kompletnie straciłam wenę i zapał do pisania. Jednak dzieciaki i biblioteka nie zapomnieli o mnie. I tym razem otrzymałam uroczy koci upominek. Bardzo Wam kochani dziękuję, że robicie takie wspaniałe rzeczy, że pozwalacie mi być częścią tych wydarzeń. Nawet nie wiecie jaka to dla mnie radość.



Fantastyczne zakładki :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)