niedziela, 11 października 2015

Weekend według kotów :-)

Czasem ludzie pytają mnie jak dajemy radę z głaskaniem tylu kotów. No cóż, można powiedzieć, że głaszczemy po kolei :-) Na przykład dziś chciałam poczytać książkę a koty postanowiły okupować moje kolana. Najpierw Lenka. Potem trochę poleżał Omlet. Jovi rozłożył się na tak długo, że potem bolała mnie noga. Ale to nie wszystko. Dyzia leżała pod moją ręką a był takim moment, że Omlet wdrapał się koło Joviego. To było naprawdę udane czytanie książki :-)


Wieczór za to należał do Kostka. Oglądaliśmy razem mecz tylko Kostek jakoś trochę przysypiał :-) Pieszczoch z niego niesamowity, uwielbiam kiedy tak się przytula. W między czasie były mizianki z Sushi i Dyzią ale nie wszystko udało się złapać na zdjęciu. Mam nadzieję, że po takiej niedzieli koty uważają się za wystarczająco wygłaskane :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)