wtorek, 11 listopada 2014

Zabawa na jesienne wieczory

Na jesienne wieczory kupiłam sobie książkę. "Zniszcz ten dziennik" to zaproszenie to kreatywnej zabawy. Wiele z poleceń to inspiracja do destrukcji i zniszczeń. Ja na razie jeszcze się nie zabrałam za wydzieranie kartek ale pewnie jeszcze do tego dojdę. 
Przyda mi się trochę takiej zabawy bo moja kreatywność jest trochę uśpiona od jakiegoś czasu. Ciężko mi się zabrać za cokolwiek więc takie bazgranie może mnie trochę rozkręci.
I have bought "Wreck this journal". It's fun and inspirational book. I need a little inspiration because I am not very creative recently. 




Spodobało mi się malowanie kwiatków wiec zrobiłam sobie jeszcze jedne. Trochę wiosenne na przekór szarej jesieni. I przeziębieniom, które nas dopadły. Może to słoneczko trochę poczarowało bo dziś zrobiła się przepiękna pogoda - ciepło i słonecznie. Bardzo było przyjemnie wyjść na spacer.
I liked this flowers so I painted more to help me not to think about grey autumn. 

3 komentarze:

  1. pytanie za 100 pkt, czy się nada dla 10 latki? :) gwiazdka się albowiem zbliża:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nada się pewnie :) Jeśli lubi malować, rysować, to nie ma co się zastanawiać :) Na pewno jej się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)