niedziela, 20 lipca 2014

Papierowe koty

Zawsze lubiłam artykuły papiernicze. Z dzieciństwa pamiętam szare okładki, które w którymś momencie zaczęły się zmieniać we wszystkie kolory tęczy - do wyboru do koloru. Od czasu tej zmiany nad wyborem zeszytów czy notatników potrafię spędzić dużo czasu. Bo muszą być ładne, inspirujące  i mieć to coś. Ostatnio w moje ręce wpadły trzy kocie notesy i nimi zamierzam się pochwalić :-)
I really like stationery shops with colorfull notebooks and exercise books. I spent long time choosing the right notebooks for me. Recently I found three notebooks with cats and I had to buy them. 

Ten wpadł w moje ręce jako pierwszy i niestety trochę kosztował.
Został moim notesem do angielskiego bo znowu nabrałam chęci do nauki.
Optimistic orange cats - it's my exercise book for learning english.


Tego pysia zakupiłam w empiku w przecenie.
Jest trochę zniszczony ale machnęłam ręką.
Na razie czeka na swoje przeznaczenie.
Sweet tabby cat waits for his turn.


Ostatni to łup nad łupy!
Kupiłam go na tej samej wyprzedaży w empiku.
Cena na okładce 69,99 zł. Rabat sugerowany naklejką - 50%.
Nadal drogo ale zawsze chciałam go mieć.
I cena przy kasie - 7 zł!
Magnificent blue cats - I always wanted to have it but this notebooks are expencive.
This one I bought really cheap on sale.
So I am very happy :-)




Jest tak piękny, że aż będę się bała zacząć w nim pisać :-)
W internecie tego nie widać ale moje pismo do ładnych nie należy.
Więc jak zacząć bazgrolić w tak pięknym nosie.

5 komentarzy:

  1. Piękne łupy! Też mam słabość do takich rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne! Szczególnie ten ostatni! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow fajne łupy,
    ale ten ostatni to łup niesamowity...
    Piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Juz oczami wyobraźni widzę kartki świateczne !!!!!
    Chyba zamówię u Ciebie kilka ....

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi there everyone, it's my first visit at this web page, and paragraph is actually fruitful in support of me,
    keep up posting these types of content.

    My web page - Grandville Jewelry Stores

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)