środa, 31 października 2012

DemoKOTY konkursowe

Friskies zaprasza wszystkich do udziału w kocim konkursie. Akcja trwa na facebookowym profilu Friskies. Zasady są proste:
- klikamy like przy profilu Friskies
- przechodzimy do aplikacji
- wybieramy zdjęcie kota
- strzelamy podpis sensowy albo nie
- dodajemy
- zachęcamy do głosowanie krewnych i znajomych królika (albo raczej kota)

Ja stworzyłam takiego demokotka -
w roli głównej oczywiście Bazyl


Zapraszam do zabawy i głosowania na Bazylka 

Bazyl ma mocną konkurencję w postaci Mefisto z Tawerny 
zajrzyjcie koniecznie zobaczyć jego demokotka :-)

A... są nagrody! Można mieć kubek z własnym demokotem :-)

2 komentarze:

  1. W ramach kocioblogowej solidarności głos oddany! A nawet trzy :) Mamy marne szanse, bo tak jak przypuszczałem w takich konkursach to ludzi nabijają sobie punkty poprzez fałszywe konta, zmiany adresów IP i kolekcję pseudoznajomych. Ale jak zabawa to zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę zajrzeć o co chodzi,
    ale ja nie mam artystycznego zacięcia :-)

    Tawerna Koci Pazur Baldricka możesz mieć niestety rację,
    bo na FB jest to możliwe.

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)