poniedziałek, 2 lipca 2012

Na balkonie :-)

18 komentarzy:

  1. Fajnie,
    chociaż tyle mają domowe koty,że posiedzą na balkonie i popatrzą na świat.
    A u mnie nawet balkonu nie mają :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U Ciebie mają pewnie inne atrakcje i większy metraż :-)

      Usuń
  2. Chciałabym mieć tyle kociaków!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zagęszczenie kotów na m2 ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wyjątkowo się usadowiły. Miałam szczęście - zrobiłam jedno zdjęcie i Jovi odszedł.

      Usuń
  4. wypasiony ten balkon :))) 5 kotów, to jest coś

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka zgodna gromadka. Napisz co z czarnulką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarnulka ciągle w stresie. Ale wyniki badań ma ok. Testy na FIV i białaczkę są negatywne. Musimy ją podtuczyć, skończyć leczenie oka. Potem sterylizacja. Koteczka wróci na swoje włości pod opiekę karmicielki i naszych znajomych, którzy ją złapali.

      Usuń
  6. Najlepiej Lenka wyszła :-) Czujne uszy wszystko słyszą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale kociaków :)Mój synuś powiedział,że fajny mają domek :)
    Pozdrawiam i zapraszam na moje Candy.
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozazdrościłam tej kanapy na balkonie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah, dziś nadrabiałam zaległości w czytaniu i dalej nie mogę wyjść z zachwytu. Gratuluje zapału w pisaniu, lekkości pióra (a raczej klawiatury) no i oczywiście zacnych koteczków. No i zapraszam do zaglądnięcia na mój nietypowy blog: http://sheriane.bloog.pl/ (początki)

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)