środa, 2 listopada 2011

Blogująca rodzina :-)

Zaczęłam pisać bloga w lutym 2007 roku. Polubiłam to zajęcie i często wspominałam o tym mojej rodzinie i zachwalałam blogowanie. A że moja rodzina jest twórcza i pełna pasji w tym roku dołączył do blogowej społeczności mój tato, którego bloga psio-fotograficznego DOGOBZIK już znacie.

A teraz bloga założyła moja siostra. Ola to pełna twórczej pasji osoba - ma głowę pełną pomysłów i zdolne ręce. Cudownie układa kwiaty, ozdabia dom, tworzy biżuterię, pysznie gotuje. Zapraszam Was serdecznie do posiedzenia W CIENIU LIPY i poznania mojej siostry i jej prac. Ola tak napisała o swoim blogu "Mieszkam i tworzę moje durnostojki , kurzochwytki, mebelki i inne cosie w domu stojącym w cieniu pięknej, starej lipy." Mam nadzieję, że z przyjemnością czasem zajrzycie na jej bloga :-)

5 komentarzy:

  1. No właśnie, blogowanie jak wirus rozprzestrzenia się :-)))
    U mnie też blogują rodzinnie :-0

    OdpowiedzUsuń
  2. Odwiedziłam blog Twojej siostry Ewo i widzę, że będę tam często zaglądać. Ale z Was utalentowana rodzinka :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę jak Ania, :), utalentowana z Was rodzinka, a że blog Twojej siostry to moje klimaty też będę odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za Twoją siostrę - za zapał do blogowania ;) Utalentowana z Was rodzina!

    OdpowiedzUsuń
  5. BAAAAAARDZO DZIĘKUJĘ CI EWCIA i wszystkim powyżej za dobre słowo :). Teraz muszę na nie zapracować.

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)