wtorek, 12 lipca 2011

Weterynaryjnie

Pojechaliśmy zaszczepić Lenkę ale ponieważ nie podobało mi się jej uszko zostało najpierw obejrzane. Stwierdzono świerzba. Zamiast szczepienia jest leczenie. Mam nadzieję, że uda się dziada wytłuc szybko.
Lenka była dosyć grzeczna, zaczęła się wyrywać jak usłyszała ujadanie psa w poczekalni. Zaśliniła się biedna okropnie. Zabraliśmy też Łatkę na czyszczenie gruczołów. Ona biedna zaszyła się teraz w najdalszą dziurę i odreagowuje stres.

A tak poza tym na bazarku forum Miau (tylko dla zalogowanych) można kupić moje prace. Pieniążki pójdą na zapłacenie długu po leczeniu kotka Skorka. Skorek już w domu stałym ale w lecznicy został dług do zapłaty.



Zapraszam serdecznie!!

2 komentarze:

  1. Ewung ... podpięłaś odwrotnie linki ;) Na bazarek zajrzeć mogą też osoby niezalogowane, ale żeby kupić to już trzeba się zalogować.
    Nie śledziłam losów Skorka, ale bardzo się cieszę, że kociak znalazł dom i teraz będzie już tylko dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Will.ow dziękuję za wyłapanie błędu. Już poprawiłam. Skorek to uroczy kociak - bardzo się cieszę, że od razu znalazł domek stały :-)

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)