wtorek, 29 marca 2011

Eko - koto - torba

Ostatnio nie mam nastroju na pisanie choć stale poczytuję ulubione forum i blogi. Nie wiem czemu ale czuję się trochę tak jakby uszła ze mnie energia. Mam nadzieję, że to chwilowe.
Na szczęście jednak trochę się dziś zmobilizowałam i wyszyłam taką torbę ekologiczną. Wzór jest wyszyty na maszynie brązową nitką.


Druga tym razem z kotem błękitnym czeka na sfotografowanie. Sensowne zdjęcia wychodzą w świetle dziennym więc jutro dołożę fotkę. Mam nadzieję, że się spodobają. 

3 komentarze:

  1. Piękna torba :)
    A my z Panem Tygryskiem najwyraźniej ślepniemy, bo przeczytaliśmy, że masz nadzieję iż druga torba się nie spodoba ;P
    Mamy nadzieję, że wiosenne słońce szybko naładuje twe baterie słoneczne energią.

    Ginny i Tygrysek Pan

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie super - dowcipna i słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba bardzo - większa i nowocześniejsza niż moja torba z kotem, która chyba była dziecinnym workiem na kapcie. :)
    I Twój kot z torby ładniejszy!

    A wiosna rzeczywiście jakoś się spóźnia. Pierwsze burze zastaną Cię już na pewno w dobrym nastroju! :)

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)