piątek, 8 października 2010

Jak spać wygodnie

Są na to różne sposoby. Popularna ostatnio wersja to "na roletę". Ponieważ słońce mocno świeci nie odsłaniam jej kiedy robię coś przy komputerze. Rózia upodobała sobie ostatnio spanie za nią. Zaakceptowała też na chwilę odłożony segregator.


Przypomniał mi się przy okazji wierszyk,
który kiedyś napisałam w temacie spania kociego. 

"Na sen"
Gdy sen spokojny chcesz mieć co noc
najlepiej kota zaproś pod koc
Bo kot to mistrz jest w kwestii spania
ciągle technikę udoskonala 

Kot wie jak śnić sny pogodne
wie jak ułożyć się najwygodniej
Gdy więc wieczorem kota przytulasz
on cię mruczeniem do snu utula  

5 komentarzy:

  1. rozkoszna :)) ... ale jak juz jest slonko to trzeba skorzystac i naladowac baterie :) ...

    OdpowiedzUsuń
  2. No i Rózia przy okazji okno doszczelnia... :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja mama ma trzy koty, jako, że nie ma mnie w domu chwilowo, bardzo za nimi tęsknie. Najbardziej za charakterystycznym mruczeniem...:) Jak spać wygodnie z trzema kotami?:) tak poważnie, to mama miała silne bóle kręgosłupa, ma siedzącą pracę. Szukałam trochę po internecie i spotkałam znajomą nawet,
    która jak sporo ludzi z neta, poprostu wymieniła materac na materac ortopedyczny . Przekonałam mamę do tego pomysłu, a teraz ona próbuje przekonać swoją sąsiadkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Materac jest o tyle ważny, że on wpływa na położenie kręgosłupa. Źle dobrany będzie powodował bólem i też może się skończyć jakimś schorzeniem

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)