czwartek, 2 września 2010

To lubię :-)

Spotkała mnie miła niespodzianka i mój blog został wyróżniony nagrodą "To lubię". Więc zgodnie z zasadami odpowiadam :-)
A zasady są takie:
1) Napisz kto przyznał ci tę nagrodę.
2) Wymień 10 rzeczy. które lubisz.
3) Przyznaj nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj ich o tym komentarzem.

Więc:

1) Nagrodę przyznała mi Beata Mój kot, mój komputer i ja za co bardzo dziękuję. I zachęcam serdecznie do czytania bloga. Można tam znaleźć bardzo interesujące zdjęcia i historie. Wyróżniła mnie także maus autorka bloga Wilbar & Wikko - dwa Bri pluszaki o cudnych pluszowych kocich braciach. Dziękuję serdecznie.

2) Lubię
- kubki z kotami - jakbym miała gdzie je trzymać to chyba założyłabym rasową kolekcję
- nasze morze - jest wyjątkowe, lubię je nawet przy deszczowej pogodzie i żałuję, że tak rzadko nad nim jestem
- tworzyć - rysować, ozdabiać, malować itp
- nasze mieszkanie - to wielka radość mieć swój kąt gdzie można żyć po swojemu, urządzać się
- oglądać twórczość innych - podziwiać dzieła na blogach czy flickerze - choć często zżera mnie zazdrość, że ja tak nie potrafię
- układać puzzle - właśnie układam trzy tysiące części
- leniuchować z książką, dobrą herbatą i kotem na kolanach
- czesać koty - nie wiem czemu ale wyczesywanie ich futerek sprawia mi przyjemność
- pisać piórem na atrament - często piszę różne rzeczy, to mnie uspokaja, czasem pomaga zebrać myśli a pisanie piórem to podwójna przyjemność
- oczywiście uwielbiam koty - nasze i wszystkie inne :-)

3) I na koniec najmilsze czyli blogi wyróżnione
KotoTotek - blog wolontariuszki Fundacji MiauKot
pso-ko-ty - rewelacyjne historyjki o trudnej kocio-psiej miłości
Mirmiłowo - cztery koty, cztery charaktery - cudnie opisywane
Kocie podwórko - podziwiam autorkę za jej działania na rzecz kotów
Przystanek Kłodzko - lubię pooglądać robótki i pozwiedzać Polskę razem z autorką
Nasze zwierzaki - bardzo lubię te działkowe (i nie tylko) opowieści
Kotmix - fajne koto-foto-story
Blog Canonika - - kocurek szuka domu
Rudomi - trudno nie zachwycać się blogiem rudasków
Sztuka mruczenia - blog kotów stałych i tymczasowych

To tylko wycinek blogów które lubię odwiedzać. Lubię to, że dzięki mogę poznać Was, Wasze koty i pasje. Pozdrawiam serdecznie wymienionych i niewymienionych na tej liście :-)

3 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia :)! Bardzo lubię rzeczy, które lubisz :)...

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo miło mi, że zechciałaś nas wyróżnić :)
    dziękuję, a Tobie gratuluję dwóch wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewung, ja w ramach podziękowania dzielę się moimi wrażeniami :)
    tutaj: http://www.rudomi.pl/index.php/2010/09/koty-wystawowe/comment-page-1/#comment-670

    OdpowiedzUsuń

Nakarm koty - zostaw komentarz :-)
Feed the cats - leave a comment :-)